عروسک کوکی

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۱۰ ب.ظ

شوک

خب باید بگم که من این وبلاگ رو ساختم و مثل وبلاگ سابقم ولش کردم به امون خدا. در کل یادم رفته بود وبلاگ جدید ساختم(امان از این فشار زندگی) تا امروز که خیلی یه هویی یادم افتاد بیام و یه چیزایی بنویسم.

چند روز بعد ساختن وبلاگ به همراه همسرم که برای یک سفر کاری راهی شیراز بود به شیراز رفتم و چند هفته ای مهمون پدر و مادر بودم. همیشه وقتی با همسر جان می رفتیم شیراز بعد یک هفته که کاراش تموم می شد باهاش برمی گشتم تهران اما این بار با اصرار فراوان خودش تصمیم گرفتم که یکی دو هفته ای بیشتر بمونم. روزهای خوبی بود اما خوب نموند.

از اونجایی که سفر با قطار رو هم دوست دارم و هم تو قطار احساس امنیت بیشتری می کنم تصمیم گرفتم بلیط قطار بگیرم و با قطار برگردم تهران.بلیط گرفتم. اونم قطار درجه یک. قصدم این بود که این مسیر چهارده پونزده ساعته رو کتاب بخونم. یه کتاب نصفه نیمه باهام بود یه کتاب هم وقتی با خواهرم رفته بودیم دنیای کتاب خریدم صرفا جهت خوندن در مسیر

اما دو روز قبل از سفر بی خبر صاعقه ی غم به خانواده ی ما زد! خیلی باورنکردنی خیلی وحشتناک!

اون روز همون روز کذایی قرار بود با خواهر جان بریم بازار وکیل و پارچه بگیرم برای یه لباس رویایی برای شب عروسی برادر همسر. چه می دونستم که به جای بازار وکیل رفتن باید لباس مشکی بپوشم و بلیط قطار رو پس بدم و با هواپیما خودم رو به تهران برسونم...

خبر کوتاه و وحشتناک بود. خواهر همسرم توی خواب دچار ایست قلبی شده بود! بدون سابقه ی بیماری!

شب قبلش با هم نقشه کشیدیم که برای عروسی لباس بدوزیم و توی جشن بدرخشیم و ریز ریز خندیدیم اما تا من خودم رو رسوندم تهران اون بی وفا تو سردخونه ی بهشت زهرا آروم خوابیده بود


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۷
سارا بانو

نظرات (۴)

خــــدابیامرزتش

اللهم صل علی محمد وال محمد
خــــدابیامرزتش

اللهم صل علی محمد وتل محمد
پاسخ:
ممنونم از لطفتون
تسلیت میگم :(
پاسخ:
ممنونم دوست عزیز :(
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۱ میرزاده خاتون
  سارای عزیزم وبلاگ تو جزو اولین وبلاگهایی بود که باهاش آشنا شدم و نوشته هات رو همیشه دوست داشتم که شاد و شیرین بودن. خیلی ناراحت شدم از خوندن این پست. می‌دونم از دست دادن کسی که واقعن برای آدم، عزیز باشه چه حسی داره. واقعن متاسفم. امیدوارم خدا بهتون صبر و آرامش بده عزیزدلم.
پاسخ:
ممنونم هدیه عزیز
غم نبینی گلم. اتفاقا منم وقتی تصمیم گرفتم دوباره بنویسم وبلاگ شما و همسر محترمتون جزو اولین وبلاگ هایی بود که سر زدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی