عروسک کوکی

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸ ب.ظ

این روزها...

همیشه هم از آدم هایی که زیادی غر می زدن هیچ خوشم نمی اومد هیچ وقت هم فکرش رو نمی کردم یه روزی خودم هم در این زمره قرار بگیرم! یک آن به خودم اومدم دیدم به جای این که سعی کنم با شرایط جدید خودم رو وفق بدم همه ش در حال غر زدن هستم...
این شد که تصمیم گرفتم با وجود تنفری که از سیرابی دارم سیرابی بخورم که خدا رو شکر بی تاثیر هم نبود. حتی یک روز هم با دوستم به سینما رفتیم و سیانور رو دیدم. هیییی فیلمش بدک نبود! در کل داستان هایی که در متن تاریخ اتفاق می افتند رو دوست دارم اما این فیلم هم صحنه های شکنجه زیاد داشت هم کم و بیش سوتی ها و باگ هاش به نسبت زیاد بود و هم این که گریمشون رو هم زیاد نپسندیدم. بعد فیلم با خودم گفتم کاش یتیم خانه ی ایران رو دیده بودم!
کتاب خوندن رو هم دوباره شروع کردم و حتی تصمیم گرفتم دوباره برم سراغ عروسک ها. حتی چند تایی هم سفارش کار گرفتم.
خلاصه این که تصمیم گرفتم روال عادی زندگی رو از سر بگیرم :)


+ از دوستان عزیزی که توی پست قبل چه خصوصی و چه عمومی پیام دادند واقعا ممنونم. حرف هاتون تسکین خوبی بود برای اون روزهای سخت. ممنون که هستید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۹
سارا بانو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی