عروسک کوکی

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ب.ظ

حال خراب است

این روزها و شب ها حال و روز جسمی و روحی بسیار نابسامانی دارم. امشب به حدی دچار استیصال شدم که یک ساعتی هم نشستم و بی صدا طوری که همسرم بیدار نشه گریه کردم. که خب نه تنها فایده ای نداشت بلکه یه سردرد هم به باقی دردهام اضافه شد. 

تقریبا هر روز دو سه بار بالا می آرم، بعد استفراغ حسابی معده و مری م می سوزه و ترش می کنم. اگر غذا بخورم بالا می آرم و اگر نخورم به شدت دچار ضعف و گرسنگی می شم طوری که گاهی باز از شدت گرسنگی حالم بد می شه! 

به خاطر این که هنوز تو هفته های اول بارداری هستم می ترسم از داروهای ضد تهوع استفاده کنم. و به خاطر حال خرابم و این که می ترسم بیرون از خونه خصوصا تو مکان های عمومی حالم بد بشه پام رو از خونه بیرون نمی ذارم. یک ماهه همه ش خونه بودم جز چند باری که مجبور بودم برم دکتر. حالم از خونه به هم می خوره! گاهی همه ی حس های بد دنیا بهم هجوم می آرن و گریه تنها دست آویزمه. از جزئیات حالم زیاد برای مامان و خانواده چیزی نمی گم که نگران نشن

حتی نمی دونم چرا این چیزها رو می آم و اینجا می نویسم! با این که می دونم تقریبا هیچ کس اینجا رو نمی خونه! شاید دلیلش اینه که وقتی می نویسم کمی آروم می شم

سعی می کنم مثبت باشم و تو این حال خراب به سال دیگه فکر کنم که دست های کوچولوش رو می گیرم توی دستام اما فعلا هیچی حالمو خوب نمی کنه! آه ه ه ه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۰
سارا بانو

نظرات (۳)

سلام عزیزم
این روزای سخت هم میگذره
و مثل همه سختی ها یادش باعث لبخندت میشه
روزگارت سبز
پاسخ:
سلام عزیزم
انشااالله😍 ممنون از آرزوی خوبتون
۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۹:۴۴ میرزاده خاتون
سارا جون سه ماهه ی اول خیلی سخته. منم مدام دچار حالت تهوع و افت فشار خون بودم. در مورد داروی ضدتهوع هم نگران نباش. دارویی که پزشک تجویز کنه، مصرفش خطری نداره. خود من همیشه برای بیمارهای باردارم که به دلیل دندون درد میومدن مطب و بخاطر حالت تهوع نمی تونستم براشون کار کنم، قرص اندانسترون تجویز می کردم و برای هیچکدوم  هم مشکلی پیش نمی اومد .
درضمن من همیشه وبلاگت رو می خونم (:
پاسخ:
سلام هدیه جان مهربان
ممنون که می خونی اینجا رو :) :-*
روزهای سختی هست اما هر جوری هست می گذرونم. 
یه چیز جالب و عجیب برات بگم. نمی  دونم یادت هست یا نه اما من همیشه از کله پاچه و سیرابی متنفر بودم. اما به توصیه تعداد زیادی از دوستان و آشنایان سیرابی خوردم و خیلی تاثیر داشت!!!! 

سارا جان سلام

تبریک میگم بابت کنجد جان ، من اینجارو چند وقتی هست که میخونم، از وبلاگ هذیه جان اینجا رو پیدا کردم...

این روزا سخته و میگذره... ساراجان یه دوستی داشتم که توی بارداریش خیلی اذیت شد، توی بارداری ا.لش، همیشه میگفت دیگه عمرا باردار بشم، بچچه ی ا.لش دوسل و نیمشه و الان دوباره حامله اس :)))))

این روزها هم میگذره :******

پاسخ:
سلام دوست عزیز. خیلی خوش آمدید:)
راستش منم با وجود این که خیللی سخته برام اما یک لحظه هم پشیمون نشدم از باردار شدن :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی