عروسک کوکی

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۲۵ ب.ظ

ل مثل لذت

اوایل فکر می کردم نمی شه از زندگی کردن در تهران لذت برد. بعدها به این نتیجه رسیدم که می شه منتهی من بلد نیستم و باید یاد بگیرم! مثلا تو کلاس های چگونه از زندگی در تهران لذت ببریم یک و دو شرکت کنم و یاد بگیرم! جدیدا به این نتیجه رسیدم که نه! لذت بردن بلد بودن نمی خواد! مشکل من اینه که پایه ندارم..فعلا تو همین قسمت متوقف شدم تا بعد ببینم چی می شه

در ضمن این پست تو ترافیک اتوبان امام علی نوشته می شه  و همین ترافیک یکی از دلایل لذت نبردن من از بیرون رفتنه. هر وقت می مونم تو ترافیک دچار حالت تهوع می شم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۸
سارا بانو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی