عروسک کوکی

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۶ ب.ظ

هنر، روح زندگی

یکی از چیزهایی که این روزها تو فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی می بینم و خوشحال می شم این هست که یک سری از هنرها که سال ها بود زن های ایرانی فراموش کرده بودند دوباره زنده شدند .این خیلی خوبه که دوباره قلاب بافی ،شماره دوزی ،خیاطی و  این دست هنرها دوباره بین زنان ما رواج پیدا کردند، حتی اگر دلیلش چشم و هم چشمی باشه. من به شخصه وقتی وارد خونه ای می شم که توسط هنرهای خانم خونه آراسته شده خیلی سر ذوق می آم و حضور روح زندگی رو تو همچین خونه ای احساس می کنم.

ناگفته نمونه که من هم یک زمانی سخت در مقابل یادگیری این قسم هنرها که نسل به نسل بین زن ها منتقل شدند مقاومت می کردم. اصلا یک جورهایی بی کلاسی می دونستم انگار که مقصر ظلمی که در طول تاریخ به زن ها شده این هنرهای خانگی باشند! ترجیح می دادم زبان یاد بگیرم یا کامپیوتر و...

نمی دونم کتاب ژرفای زن بودن رو خوندید یا نه؟ اما این مساله من رو یاد مطالب این کتاب انداخت. خوبه اگر وقت داشتید حتما مطالعه کنید...

مشخصات کتاب:

ژرفای زن بودن

نویسنده مورین مورداک

انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی


+خب باید اعتراف کنم که هنوز با فضای بلاگ زیاد آشنایی ندارم و تلاشی هم برای آشنا شدن نکردم وگرنه عکسی که از این کتاب برای اینستاگرامم گرفته بودم رو می ذاشتم



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۳۰
سارا بانو

نظرات (۱)

۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۲:۳۷ دختر بهارنارنج
هوراااا دوس جووون
پاسخ:
به به سلاممم مریم گلی جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی